Suzuki S-CROSS 2022 Suzuki S-CROSS 2022

Suzuki S-CROSS 2022

от $21.200
Где купить?

Обсуждение Suzuki S-CROSS

Обсуждение
Вход | Регистрация

Andrew Sh.  

Якщо подобався SX-4, але боялись зізнатись)

+5-2ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Andrew Sh., він не такий вже й "страховисько". Але цей варіант мені подобається зовні більше. Мотор для нашого ринку у нього непоганий, автомат теж. Є варіант і з повним приводом. А те, що він за розмірами не догнав Мерседес GLS, навіть краще - не займає стільки місця на парковці і в місті набагато зручніше, чим на якомусь "сараї".

+5-1ОТВЕТИТЬ  
Andrew Sh.  

Danubecaptain, це в мене такий незрозумілий жарт - типу чоловіки, яким подобався SX-4, але які комплексували через його жіночний дизайн тепер можуть отримати більш мужній S-Cross)) Це мене теж стосується)

+1ОТВЕТИТЬ  
Витара 1.6 АТ  

По ходу сх-4 перелицевали морду и жопу и все. А сх-4 перестали выпускат

+6-2ОТВЕТИТЬ  
777Александр777  

Посимпатичней Витары будет

+4-1ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

777Александр777, можливо. Але тут вже діло смаку. Он, бачте - хтось з Вами не згоден, бо поставив "-" під Вашим постом. Для мене, наприклад, головне, що фари у нього залишились на своєму місці, а не переїхали кудись в низ бампера, і вказівники поворотів ззаду теж не з'їхали в бампер.
До речі, оцінив нормальне розташування головного світла, коли прийшлося в кінці січня їхати через карпатьскі перевали з Ужгорода в Київ. Мішанину зі снігу і піска з номера і протитуманок насилу відшкрябав. Якби там біли розташовані фари, то замучився б заливати омиваючу рідину, вже не кажучи про те, що фари омиваються тільки через певний інтервал (наприклад, один раз за п'ять омивань скла).

+1ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Danubecaptain, *були

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
ed_butcher  

Нажаль гібрид знов не підвізли

-1ОТВЕТИТЬ  
Витара 1.6 АТ  

ed_butcher, смысл гибрида непонимаю вообще. На трасе это обычный авто с двс расход одинаковый. В городе у гибрида будет 6 литров , у негибрида просто двс будет 8 литров на сотню. Разница 2-3литра на сотню, а цена авто разница 8-10 тысяч$. И что вы наэкономите? Все уже посчитано за нас давно, халявы нет.

+4-1ОТВЕТИТЬ  
Богдан Ващишин  

Володів попереднім SX4 2019 року 1.6 механіка. Брав розпродажну модель 2019 року на початку 2020 за 17к, що було дуже і дуже привабливо по ціні. Ціна без знижки коливалась в районі 18-18.5к за базу на механіці. Зараз база стартує з 21к але вже з 1.4 турбо, мультимедією 7 дюймів, Android Auto, Apl carplay, камерою заднього виду, задні комбіновані ліхтарі LED, світлодіодні (LED) фари головного світла (ближнє і дальнє світло), денні ходові вогні LED (в попередній базі була просто галогенова лампочка в противотуманка, яка виступала як ДХВ) ну і все решта що було і до того. В принципі думаю ціна нормальна за таку базову комплектацію з нормальним двигуном=) Тільки не зрозуміло чому кермо не шкіряне в базі( Загалом це по суті глибокий рестайл, так як розміри залишились однакові, дверні карти навіть не поміняли, так само багажник залишився один в один, а по суті таким яким був ще в моделях 2013 - 14 років( Але якщо брати просте, надійне авто то сузукі з цим справляється на всі 100%! Для мене найбільшим мінусом була шумоізоляція, а точніше її повна відсутність і жорстка підвіска (але не пробиваєма) По суті комфортом в попередній генерації і не пахло( Цікаво чи в новій версії щось помінялось по комфорту. Треба буде заїхати на тест драйв=)

+5ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Богдан Ващишин, я теж планую заїхати в салон подивитись новинку - можливо стареньку Тойоту діти поміняють на цю.

+2ОТВЕТИТЬ  
Docent_1982  

За таку ціну, з турбо-мотором і в такій комплектації ймовірно буде дуже популярним

+4ОТВЕТИТЬ  
razdvacrack  

Непогано, ціна здивувала адекватістю)

+7-1ОТВЕТИТЬ  
lahm  

климат только в топе?? мда. такое себе. странные комплектации. на кондиционере ездить в 2023 - огонь)))

+2ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

lahm, в цьому ценовому сегменті, на мою думку, клімат-контроль тільки в топовій комплектації - нормальне явище. Головне, що навіть в базі є всі необхідні пристрої пасивної безпеки. І навіть клімат-контроль вимагає регулювання.

+8ОТВЕТИТЬ  
kaverin  

Danubecaptain, А що не так з кондиціонером?

+2ОТВЕТИТЬ  
777Александр777  

Цена, цена, цена! Турбо, 4х4, японская надёжность - 24к у.е. Конкурент Дастеру?

+5ОТВЕТИТЬ  
Витара 1.6 АТ  

Передрали морду и жопу с субору форестер. Похожи очень субару форестер и с кросс

-5ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Витара 1.6 АТ, а може з Тойоти? Задня частина - так точно схожа на попередній RAV4. Але яка різниця? Фонарі знаходяться на своєму місці, та й вигадати щось нове майже неможливо - завжди можна сказати:"Це я вже десь бачив!" В усякому разі зовнішність мені подобається.

+5ОТВЕТИТЬ  
Alex.KV  

Був у салоні, дивися.
Зовнішність прикольна але на тому усе.
Весь пластик дубовий.
В порівнянні зі спортейджем 19 року ні про що.
Може тільки повний привід кому потрібен але тоді краще ASX за ці гроші.

+1-2ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Alex.KV, для ASX я не знайшов ціни. І вони були у продажу лише у двох комплектаціях - або все, або нічого. А колінної подушки водія не було взагалі.

+3ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Alex.KV, що стосується "дубового пластику" - подивився відгук про Ваш автомобіль і лишилось тільки посміхнутися.

+7ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Vitar  

придивлювались саме нове авто в грошовому еквіваленті до 20к доларів. Оглядався ринок китайських авто(чери,MG,JAC), позаглядували в новий спортейдж, рено (були в наявності тільки бензинові дастери), форд, тойота, всюди позаглядували, помацали, майже все крім німецького автопрому, не встигли добратись фізично, хоча матчастина була вивчена на огляд попав S-CROSS і закінчив муки вибору.
Вихідними даними були по градації важливості це:
- ціна саме нового авто
- якість збірки авто та його надійність
- місткість, щось під сімейне авто
- економність, можливість поставити газ чи гібрид (не раельний варіант за вихідну суму коштів)
- нормальний по потужності та надійності двигун
- кліренс
- гарна комплектація, з того що дісно потрібно по безпеці або допомогає водієві при керуванні
- гарні мультимедійні властивості з можливість інтеграції телефона в головний пристрій авто
- сучасний дизайн
Механіка-автомат не було критичним при виборі.
Оглядаючи авто в салоні Suzuki під критерії вище потрапила тільки Вітара, але не сподобалась вона своєю несучасністю та комплектацією в базі, місткість салону та багажнику здалась не дуже. Запропонували менеджери глянути на Suzuki S-CROSS, він навіть ще в салоні не стояв. Авто дуже сподобалось, надійна фірма виробник, гарна збірка, сучасний вигляд та мультимедійка, перевіриний двигун з цепним приводом (не ремінь), кросоверність, порівняно багата комплектація в базі і головне наявність безпекових моментів від подушок і шторок до всіляких навязливих, як потім виявилось нагадувань про реміні, ожеледицю і т.д. Дружина сказала, що закохалась в авто з першого погляду а от я більш тверезо оцінював економічність, з однієї сторони турбований двигун 1.4 з прямим вприском а це встановлення ГБО за ~2к доларів + втрата офіційної гарантії, з іншої, обєм 1.4 не був замічений за відгуками в надмірному апетиті. Але всі крапки поставив менеджер запропонувавши до ціни знижку, як у фільмі Хрещений батько, від якої не можливо було відмовитись. Внесли залог за авто і вже через 5 днів виїхали з салону як перші власники Suzuki S-CROSS в Україні.
Тепер трохи по самому авто, комплектація GL, передній привід, 6ти ступенева механіка.
Якість збірки кузовних частин на висоті все рівненько, як по зварюванню так і по підгонці частин кузова, фар, навісного пластику, придратись немає до чого від слова зовсім, при оглядах авто інших виробників були з цим моменти, навіть в спортеж мав моменти при стикуванні детелей кузова, не говорячи про китайський автопром. Пластик салону та на торпеді твердий, але дизайн підібрано симпатично та ергономічно, має рифленость наче там все мякенько. Єдине мяке місце, не рахуючи сидінь це підлокітник але він є вже навіть в базі, стильний, відносно широкий, видвижний вперед і з розеткою 12в в середені з можливістю вивести шнур зарядки назовні. По пластику - нічого ніде не скрипить ні в холодному авто ні в прогрітому. По кнопочкам та крутілкам Suzuki не стали йти на експеремент з сенсорними перемикачами і сам інтерєр вийшов не такми вишуканим але набагато практичним в використанні ніж більшість авто які мають таке баловство. Наприклад перемикання направлення повітря, я вже на другий день перемикав не дивлячись на перемикач так як він має полосу і тактильно ти відчуваєшь куди повернуто перемикач, на попередньому авто приходилось відволікатись щоб поглянути куди повенуто крутілку. І таких тактильних моментів багато по авто де ти не відволікаєшься від дороги. По сенсорним кнопкам, сама забавна історія була при огляді JAC JS4, там сенсорна панель знаходилась зразу під дісплеем головного пристрою, і ти щось вмикаючи на дисплеї мимоволі опускаєшь руку щоб поглянути що ти натиснув і рука опускається на сенсорну панель, що я там тільки не вмикав на сенсорній панелі і обдув і продув і сам не знаю ще що, дрібниця але вибішує дуже швидко.
Головним моментом в салоні авто, як то кажуть "прикрасою столу", який зразу потрапляє на очі та є відмінністю від попередників, є дисплей мультимедійки. Встановлено зручно по висоті, аж над дефлекторами, не потрібно опускати погляд та відволікатись від дороги. Мультимедійка має на борту по шнурку Android Auto та CarPlay. По самій мултимедійці все симпатично та інформативно, є можливість самому виставляти віджети що відображати, майже все що можливо переглянути по авто можливо зятягнути віджетом на єкран. По швидкості роботи самої мультимедійки питань немає, все чітко і миттєво відкривається. Мультимедійка завязана на бортовий компютер який і залишився як у попередників між механичними спідометром та тахометром, екран компютера кольоровий, при підключеному телефону з навігацією навіть виводить баловство у вигляді стрілочок куди їхати, показує намальованою машинкою які двері чи багажник не дозакрили, хто порушник непристебнутий на задньому сидінні, в мене там діти їздять зазвичай, та багато іншої інформації. Має багацько режимів всілякого відображення при русі авто, як по мені половина безтолкових або, як то кажуть на любителя, може кому і сподоб

+2ОТВЕТИТЬ  
Vitar  

Має багацько режимів всілякого відображення при русі авто, як по мені половина безтолкових або, як то кажуть на любителя, може кому і сподобається. А от перемикання режимів бортового компютера тут мені не сподобалось, дві довгі чорні палки які стирчали наскрізь скла приладів в попередніх версіях авто так і залишилось в цьому авто. Ну тактильність тактилністю але тут я б зробив якось посучасніше, ну дуже ріже око це на фоні сучасної панелі приладів з кольоровим бортовим компьютером, тим паче є дисплей, винести ці кнопки там є куди.
По салону, весь пластик крім криші (там білий войлок) чорного кольору, це практично з точки зору забруднення, коли воно є його не особливо видно, є з чим порівняти, їздив на тойоті з кремовим салоном. Дверні карти мають вставки під тканину, але вони тверді і мякість відчувається тільки візуально. Хто має звичку ложити лікоть лівої руки на двері біля вікна водія хочу засмутити - площадки щоб якось зачепитись там немає і через день-два цією рукою все одно прийдеться крутити кермо Габарити попередника SX4 я так розумію збереглись, резинові коврики в салон та багажник стали ідеально. Сидіння в мої версії авто з тканини, якісно виконано, бокова підтримка як по мені, на середню комплекцію тіла розрахована, мені комфортно, а от іншим потрібно пробувати, підтримка є і це потрібно індивідуально дивитись, сідати і підганяти сидіння по висоті і горизонтальному положенні. Регулювання по висоті, да що висота, всі регулювання механічні, з того що читав навіть в дорожчій версії немає електронних систем на сидіннях і памяті сидінь. Але підігрів передніх сидінь є навіть в моїй версії, вмикається добротними кнопками схожими на кнопки піаніно, такого не бачив в авто жодних сучасних виробників які оглядав, але тактильність присутня да і не промажеш мимо кнопки, але ж хочеться чогось більш вишуканого. Обігрів сидінь працю дуже хитро, пока сидиш - гріє, варіант зранку завести авто, вмикнути обігрів сидінь і піти розгрібати сніг і прийти вже на тепленьке сидіння не працює - безпека, вже був момент коли дружина забула вимкнути підігрів, так пів дня і катався з ввімкненим підігрівом але сидіння не грілося. Зразу даю лайфхак, ставиш сумочку чи рюкзачок на сидіння і японський захист зламано Авто має електричне регулювання дзеркал але як для мене важливіше то це підігрів дзеркал, ця функція дуже виручає в дощ чи мокрий сніг, вмикається кнопкою підігріва заднього скла. Працює обігрів по японські вдумчиво і дуже неквапливо, тому раджу в дощову погоду вмикати його зразу як завели авто, на попередньому авто підігрів за 3-4 хвилини висушував дзеркала, тут такі рекорди навіть не рядом, але японцям видніше, все списую на безпеку. З фішок-плюшок по салону це добротна, реально товста, полиця, яка закриває багажне відділення з салону, не ямах не гримить і не підскакує, на інших авто мав такі моменти, навіть вже ходову збирались дивитись з-за полиці. Є автоматичні склопідіймачі на всі 4 двері, шаманство з автодоведенням та відкриванням вікон на провітрювання з ключа авто не увінчалося успіхом, зробив висновок про відсутність цих функцій, в інструції про них теж немає інформації але ж є ютуб і куча роликів де це все працює, буде час продовжу експеремети з лайфхаками по авто.
На двері водія є кнопка яка дає можливість блокування всіх дверей авто і розблокування або тільки водійських дверей або всіх, вибирається опціонално в меню мультимедійки, так от щоб ти не вибрав в меню кнопка відкриває і закриває заразу всі двері, варіант тільки двері водія не працює. Другий момент по закриванню дверей який мене дуже засмутив, на всіх свіжих авто з якими мав справу і де стояв центральний замок це працювало, коли авто набирало швидкість більше 25км/ч всі двері автоматично закривались, коли глушив двигун і доставав ключ двері відмикались. Нагадую за дітей, ця функція для мене важлива, звернувся до офіціалів за кошти додати цей функціонал, відповідь засмутила, такого функціоналу немає і треба ставити коштовну сигналізацію щоб так працювало, хто дочитав до цього місця може щось порадить. Є підозра, що офіціали просто хочуть втюхать дорогий доп, а може японці щось дійсно недогледіли по безпеці, бо коли пристебнута дитина відкриє находу двері авто то це ж дісно безпечніше чим коли вона буде не пристебнутою, жарт але на практиці не дуже смішно. І головне я ж розумію що це копійочна опція при наявності центрального замка. Про двері це ще не все перед купівлею авто читав про проблеми з їх закриванням, там навіть цілі теми є по цьому питанню, але вже це довелося і на практиці випробувати, скажу так - закриваються вони припаршиво, точно один раз із троьох недозакриваються, а діти так ті через раз недозакривають, при проходженні ТО звернувся до офіціалів, у офіціальному сервісі на фразу "в мене в дітей тільки с третього разу виходить двері закрити, щось з цим зробити" мені сказали з посмішкою (мабуть це звернення їм оскому набило вже) що двері на авто НЕ регулюються і з часом стануть закриватись краще. Хто розглядає а

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Vladocaster  

Vitar, "так от щоб ти не вибрав в меню кнопка відкриває і закриває заразу всі двері, варіант тільки двері водія не працює" - це для кнопки на ключі, а не салонної

+2ОТВЕТИТЬ  
Vitar  

Vladocaster, дяка, навіть не думав в цьому напрямку пробувати

-1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Vitar  

Хто розглядає авто до придбання майте це на увазі, Вам з цим жити
По багажнику, він відносно просторий, має дворівневий пол, а головне квадратний і високий, це дає більшу уніфікованість для перевезень (з практики), має два бокових поглиблення що дає можливість навіть спінінги поперек положити, внизу поглиблень два кармани куди є можливість багато дрібниць покласти, 2л пляшка води без питань стає, там гарне місце для вогнегасника через легкий доступ, але є одне но, весь багажник з пластика зараз це красиво а чарез деякий час це все матиме не дуже гарний вигляд через потертості (також з практики), в планах є затягнути це все плівкою або гумою, ще в пошуках оптимального рішення, може хто що порадить зі своєї практики.
Дизайн авто зовні особисто мені дуже подобається, на фоні попередніх моделей Suzuki це взагалі космос, головне що дизай унікальний, писали на субару схожий, як по мені навіть не рядом. Дехто хто оглядав авто казали про незрозумілі задні фари, багато пластику и т.д. списую все на заздрісь до нового авто Пластикові обвіси над арками колес практична штука, вже один раз прилетіло на парковці біля магазину дверима сусіднього авто, не було б арок вже б лакофарбове пошкодили, думаю якусь схожу полосу на двері потрібно, але з іншої сторони сильно наколхозить не хочиться щоб авто як трактор не виглядало. Радіаторна решітка стилна, але є одне але, дирки в три палця, навіть страшно уявити якого розміру туди камінець може прилетіти, всім раджу зразу ставити сітку, ставиться вона з середини решітки, авто виглядає з нею навіть стильніше, і сітки там дві, верхня захист радіатора, нижня захист інтрекулера. По захисту двигуна, з заводу там ставиться звичайний пластиковий пильник, раджу всім поставити залізний захист, на мій погляд захист 1.5-2см кліренса краде, але це набагато надійніше, особливо якщо десь за містом їздите. Відкривання-закривання багажника з кнопки на багажнику, з салону немає, автоматичних доводчиків також. По капоту, наскільки я розумію місця для амортизаторів капоту є і їх можливо доставити, в моїй комплектації класика - руками і підпер упором.
Про їздові якості. Перше це динамічність, це перше авто у мене з турбованим двигуном, до цього атмосферники плюс-мінус 1.5 двигуни були на газу. На їх фоні це ракета, особливо коли вже накрутив 2200-2400 оборотів прискорюється стрілою, поки ще обкатка і більше 3000 стараюсь не давити, але навіть так видно потенціал двигуна, по первах трохи не звично після атмосферника, там де раніше навіть не намірявся прискоритись все виходить без напрягів, навіть страшно уявити що буде коли тапку в пол дати. Ну і всім цікавий розхід авто, тут я Вас розчарую, немає в мене адекватної можливості перевірити, зараз по місту в мене розхід середній 8-8.2, але графік їзди 5 хвилин грієшься 15-10 хвилин ідеш 5 хвилин шукаєшь де запаркуватись, це зовсім неадекватні умови для усереднення. Була одна поїздка за місто на 90 км, середня за шлях була 6.1, в мультимедійці є память розходу за останніх 5 маршрутів, там і дивився.
По керованості з авто все добре, хто їздив на високих авто тому звично, хто вперше з низкого пересів на поворотах на швидкості страшненько, ходова віпрацьовує відмінно, але все з розумом потрібно робити, авто високе, потрібно це враховувати при поворотах. Підозрю, що і якість ходової повязана з кросоверністю авто, підвіска в міру жорстка щоб тримати авто добре в поворотах і не завалюватись, ями відпрацьовує добре пробоїв жодного разу не було, але і тойотівського мякого комфорту короли на рівній дорозі немає.

Це мабуть напоки все з моїх вражень про авто, може кому при виборі авто стане в нагоді ця інформація.

+3-1ОТВЕТИТЬ  
well_kiev  

Vitar, Не убивайте двигун! Не грійтеся по 5 хв. Максимум 20-30 сек і в дорогу.

+2ОТВЕТИТЬ  
Vitar  

well_kiev, Пост взимку писав, 5 хвилин саме норм щоб вікна розмерзлись, двигун невеликий прогрівається дуже швидко, через 3-4 хвилини вже тепле повітря дме на вікна. Влітку згоден, сів поїхав.

+1ОТВЕТИТЬ  
m-an  

Прикольне авто, мені після Сандеро Степвей, надиво, складно обрати наступне авто... Побачив огляд С-Кросс і поїхав в Салон дивитись.

З плюсів:
З огляду на розмір машини, вистачає простору в салоні, камера 360 в максималці, повний привід, класичний автомат, ціна, дизайн екстер'єру і інтер'єру.

Що не сподобалось:
Матеріал сидінь -- Якась тканина по типу мешковини, виглядає дуже витривалою, людям які беруть авто на 10 років саме то, але, виглядає якось по-дідовські і на дотик мені не подобається (це суб'єктивно)
Відсутність обігріву лобового скла/зони щіток -- не розумію відсутності цієї опції

+1ОТВЕТИТЬ  
Vitar  

m-an, По сидінням да на любителя матеріал, і головне повноцінних чохлів на ці сидіння навіть у офіціалів немає, в сидіннях подушки безпеки стоять, хіба що якісь маєчки брати.
По обогріву скла вже з практики, там мотор невеликий і бистро прогрівається від цього і вікна, тут ціновий сегмен не той щоб ставити таки вкусняхи

+1-1ОТВЕТИТЬ  
m-an  

Vitar, В мене на Сандеро Степвей за 15 тис. ця опція є (зона щіток) -- тут машина в максималці коштує 31 тис, за ці гроші можна було б і додати, але, я так розумію, то позиція виробника, бо менеджерка в салоні сказала, що в них такого немає і не було в жодній машині

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
mango28  

А мені матеріал сидінь дуже сподобався у glx,в gl не дуже-одягнув би чохли.
На рахунок чохлів:брав на свою vitara (gl)база чохли MW Brothers(самі "дешеві" вже четвертий рік,дуже подобаються.Рекометдую,хоч і коштують не дешево,але,як на мене,того варті.
Вони є і sx4,а тут сидіння думаю такі ж самі.

ОТВЕТИТЬ  
Vitar  

mango28, а що з подушками безпеки в сидіннях? Вони ж не спарцюють правильно через чохли?

ОТВЕТИТЬ  
mango28  

Vitar, там розрізи спеціальні на ліпучках.Повинно все працювати нормально.Дай Бог не перевіряти.
А так почитайте у них на сайті про це.Фірма нормальна,і ціни не маленькі...

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Andrew Sh.  

Danubecaptain, це в мене такий незрозумілий жарт - типу чоловіки, яким подобався SX-4, але які комплексували через його жіночний дизайн тепер можуть отримати більш мужній S-Cross)) Це мене теж стосується)

+1ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Andrew Sh., тоді зрозуміло.

ОТВЕТИТЬ  
buddha.san  

Володів sx-4/s cross дорестайл 2го покоління (2016 рік випуску, тоді ще на варіаторі). Авто на той час було чудове - glx коштувала $25000. І тоді не було альтренатив 4wd та й ще з тим набіром опцій (безключвий доступ разом із старт/стоп супер зручно).
Продавав з грустю, бо пережив з нею багато яскравих моментів життя (карпати , інші подорожі) і не дуже добрих теж (війна) - але машинка завжди вела себе гідно і проблем технічно ніяких не було. Але на мою думку, наразі просити 29500 за туж саму технічно та габаритно машину, з тим самим рівнем якості збірки та матеріалів салону, що і 9 років тому - це нонсенс як на мене. Бо із реальних змін - тільки гарна мультимедія на збільшеному екрані. І це ВСЕ! Можливо з 4wd в неї знов не буде конркутентів і на цю ціну. Якщо ж брати 2wd - то объективно вже є більш сучасні технічно та якісніщі за комфортом (шумка, матеріали салону та комфорт підвіски) варіанти.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
mango28  

buddha.san, Наче ви і все вірно написали, але, на мою думку, потрібно пам'ятати, що 25т.$ 9 років тому і зараз це трохи різні гроші... Світова інфляція безжальна...
Та і в конкурентів, якщо розібратися,не краще за ті гроші.

+2ОТВЕТИТЬ  
mango28  

buddha.san, китайці наче по цінах гарні конкуренти і на папері все краще і салони і т.д..
Але я особисто, психологічно, не готовий ще їх розглядати.

ОТВЕТИТЬ  
Vitar  

На момент купівлі по курсу долара авто з 2WD обійшлосяо в районі до 19к, це гарна ціна для японського авто, навіть зібраного в Румунії. Конкурентів насправді небагато за цю вартість в сегменті надійність-якість-ціна. Зараз за 22.5к, згоден, вже є багато конкурентів даного сегмена. Але як я вже придивився власники сузук це вже невелика секта, яку мабуть незбентежить підвищення вартості авто.

ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Vitar, ну, не в Румунії, а в Угорщині. Але це, насправді, значення не має. Світова інфляція підвищила ціни на все (не тільки на автомобілі) і не тільки у нас. Тому бажати, щоб авто однакового рівня коштували стільки-ж, як і 10 років тому, не варто. На мою думку, Сузукі коштує тих грошей, які за нього просять. Дешевше (поки що) - тільки Китай, до якого є певні питання (особливо стосовно запчастин).

+2ОТВЕТИТЬ  
tooltoolme  

Вітаю, Vitar. Чи дуже страждали від відсутності повного приводу? чи бувало так, що от прямо пожалкували що нема повного приводу у вас?

ОТВЕТИТЬ  
Vitar  

tooltoolme, Ну насправді в мене були до цього тільки передньопривідні авто то зрівнювати особливо ні з чим, але люблю рибачити так що приходилось по бездоріжжю їздити не раз і на різних авто, скажу так, навіть на передньому приводі сузука вилажена по ходовці суперово, жорстак підвіска, на рівній дорозі комфорту тойоти немає але за рік з хвостиком жодного пробою по ходовці не було, дуже виладжена система антипробуксовки, на жодному авто такої не зустрічав, пісок, глизявий грунт, сніг - жодних пробуксовок і старту юзом, відчувається що виробники авто знають толк в бездоріжніх налаштуваннях. Ну потрібно розуміти що прям в такі жорсткі грязуки неліз, трохи досвіду по цьому маю, як казав знайомий чим всюдихідній авто тим довше йти за трактором був на тижні в Карпатах, порадував двигун з турбінкою, завантажене авто добре тягне вгору, до цього авто мав тільки атмосферники невеликого обєму до 1.6, так тут зовсім інші відчуття від їзди, ну і розхід середній як бонус 5.7 за 1200 км змішаний, місто, траса, гори. Ну і повертаючись до питання, не пожалів ні разу, не такий в нас суровий регіон що прямо тільки повний привід потрібен, декілька днів на рік де він пригодився б, та і місць де тільки на повному приводі небагато, хіба що в Карпатах але б і там я не ліз - авто жалко, все має бути з розумом.

ОТВЕТИТЬ  
tooltoolme  

Vitar, Власне, напевне Карпати то найімовірніший сценарій. Йдеться про якусь там раз в рік поїздку в Буковель, де треба трохи крутіше вверх під'їхати 100 метрів до готелю. Судячи з вашої відповіді, мала би справитись і на передньому моно.
Дякую.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация