Suzuki S-CROSS 2022 Suzuki S-CROSS 2022

Suzuki S-CROSS 2022

от $21.300
Где купить?

Обсуждение Suzuki S-CROSS

Обсуждение
Вход | Регистрация

Показать еще 5 комментариев из 15
mango28  

А мені матеріал сидінь дуже сподобався у glx,в gl не дуже-одягнув би чохли.
На рахунок чохлів:брав на свою vitara (gl)база чохли MW Brothers(самі "дешеві" вже четвертий рік,дуже подобаються.Рекометдую,хоч і коштують не дешево,але,як на мене,того варті.
Вони є і sx4,а тут сидіння думаю такі ж самі.

ОТВЕТИТЬ  
Vitar  

mango28, а що з подушками безпеки в сидіннях? Вони ж не спарцюють правильно через чохли?

ОТВЕТИТЬ  
mango28  

Vitar, там розрізи спеціальні на ліпучках.Повинно все працювати нормально.Дай Бог не перевіряти.
А так почитайте у них на сайті про це.Фірма нормальна,і ціни не маленькі...

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Andrew Sh.  

Danubecaptain, це в мене такий незрозумілий жарт - типу чоловіки, яким подобався SX-4, але які комплексували через його жіночний дизайн тепер можуть отримати більш мужній S-Cross)) Це мене теж стосується)

+1ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Andrew Sh., тоді зрозуміло.

ОТВЕТИТЬ  
buddha.san  

Володів sx-4/s cross дорестайл 2го покоління (2016 рік випуску, тоді ще на варіаторі). Авто на той час було чудове - glx коштувала $25000. І тоді не було альтренатив 4wd та й ще з тим набіром опцій (безключвий доступ разом із старт/стоп супер зручно).
Продавав з грустю, бо пережив з нею багато яскравих моментів життя (карпати , інші подорожі) і не дуже добрих теж (війна) - але машинка завжди вела себе гідно і проблем технічно ніяких не було. Але на мою думку, наразі просити 29500 за туж саму технічно та габаритно машину, з тим самим рівнем якості збірки та матеріалів салону, що і 9 років тому - це нонсенс як на мене. Бо із реальних змін - тільки гарна мультимедія на збільшеному екрані. І це ВСЕ! Можливо з 4wd в неї знов не буде конркутентів і на цю ціну. Якщо ж брати 2wd - то объективно вже є більш сучасні технічно та якісніщі за комфортом (шумка, матеріали салону та комфорт підвіски) варіанти.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
mango28  

buddha.san, Наче ви і все вірно написали, але, на мою думку, потрібно пам'ятати, що 25т.$ 9 років тому і зараз це трохи різні гроші... Світова інфляція безжальна...
Та і в конкурентів, якщо розібратися,не краще за ті гроші.

+2ОТВЕТИТЬ  
mango28  

buddha.san, китайці наче по цінах гарні конкуренти і на папері все краще і салони і т.д..
Але я особисто, психологічно, не готовий ще їх розглядати.

ОТВЕТИТЬ  
Vitar  

На момент купівлі по курсу долара авто з 2WD обійшлосяо в районі до 19к, це гарна ціна для японського авто, навіть зібраного в Румунії. Конкурентів насправді небагато за цю вартість в сегменті надійність-якість-ціна. Зараз за 22.5к, згоден, вже є багато конкурентів даного сегмена. Але як я вже придивився власники сузук це вже невелика секта, яку мабуть незбентежить підвищення вартості авто.

ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Vitar, ну, не в Румунії, а в Угорщині. Але це, насправді, значення не має. Світова інфляція підвищила ціни на все (не тільки на автомобілі) і не тільки у нас. Тому бажати, щоб авто однакового рівня коштували стільки-ж, як і 10 років тому, не варто. На мою думку, Сузукі коштує тих грошей, які за нього просять. Дешевше (поки що) - тільки Китай, до якого є певні питання (особливо стосовно запчастин).

+2ОТВЕТИТЬ  
tooltoolme  

Вітаю, Vitar. Чи дуже страждали від відсутності повного приводу? чи бувало так, що от прямо пожалкували що нема повного приводу у вас?

ОТВЕТИТЬ  
Vitar  

tooltoolme, Ну насправді в мене були до цього тільки передньопривідні авто то зрівнювати особливо ні з чим, але люблю рибачити так що приходилось по бездоріжжю їздити не раз і на різних авто, скажу так, навіть на передньому приводі сузука вилажена по ходовці суперово, жорстак підвіска, на рівній дорозі комфорту тойоти немає але за рік з хвостиком жодного пробою по ходовці не було, дуже виладжена система антипробуксовки, на жодному авто такої не зустрічав, пісок, глизявий грунт, сніг - жодних пробуксовок і старту юзом, відчувається що виробники авто знають толк в бездоріжніх налаштуваннях. Ну потрібно розуміти що прям в такі жорсткі грязуки неліз, трохи досвіду по цьому маю, як казав знайомий чим всюдихідній авто тим довше йти за трактором був на тижні в Карпатах, порадував двигун з турбінкою, завантажене авто добре тягне вгору, до цього авто мав тільки атмосферники невеликого обєму до 1.6, так тут зовсім інші відчуття від їзди, ну і розхід середній як бонус 5.7 за 1200 км змішаний, місто, траса, гори. Ну і повертаючись до питання, не пожалів ні разу, не такий в нас суровий регіон що прямо тільки повний привід потрібен, декілька днів на рік де він пригодився б, та і місць де тільки на повному приводі небагато, хіба що в Карпатах але б і там я не ліз - авто жалко, все має бути з розумом.

ОТВЕТИТЬ  
tooltoolme  

Vitar, Власне, напевне Карпати то найімовірніший сценарій. Йдеться про якусь там раз в рік поїздку в Буковель, де треба трохи крутіше вверх під'їхати 100 метрів до готелю. Судячи з вашої відповіді, мала би справитись і на передньому моно.
Дякую.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация