Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki S-CROSS 2023 года


Автомобиль: Suzuki S-CROSS 2023 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 1500 км, двигатель - 1.4 turbo бензин, комплектация - GL
Автор: 0 (Украина, Киев)   02.12.2023
Расход в городе: 11.7 л/100км, по трассе: 0.0 л/100км, средний: 0.0 л/100км
НадежностьОценка: 3
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка3.0

До цього авто мав 2 Тойоти (Королла 2008 р. та Авенсис 2011 р.), отож можу порівнювати тільки з ними. Перше здивування - це товща металу, він дуже тонкий, але є надія тільки на якусь там заявлену оцинковку. Щоб закрити двері треба докладати зусилля, але кришка багажника доволі важка - там все добре. Ще перед купівлею вирішив, що обов'язково буду робити обезшумлення, може двері стануть трохи важчими і не треба буде їх зачиняти по 2-3 рази (хто знає чи допоможе?). Але про це знав ще до купівлі, тому тут претензії можуть бути тільки до себе. Так само, як бачив якість оздоблення салону, а саме дешевий пластик. В деяких місцях він виглядає супер дешевим. Але не скрипить, поки що. Навіть кермо зробили без шкіри, хоча треба відзначити, що пластик там м'який і приємний. Це не вважаю суттєвою проблемою, бо приблизно за 100 у.о. можна обшити.

Виходячи зі свого бюджету обирав між Сузукі та Пежо 2008. За розмірами та за ціною вони майже ідентичні, навіть автомат у них стоїть однаковий. Пежо лякав своїм проблемним двигуном 1.2, маленьким кермом та оглядовістю (зеркало висить так, що затуляє огляд праворуч і можна задавити якогось неуважного або відважного пішохода), та і на тест-драйві Сузукі трохи більш сподобався. Хоча Пежо за ці самі гроші, а то і на 100-200 у.о. дешевше, пропонує шкіряне кермо, клімат (у Сузукі - кондер), литі диски R16 (у Сузукі - сталеві). Обрав Сузукі, тому що двигун та й загалом він начебто надійний (по відгукам), а решту (кермо та диски), окрім клімата, можна виправити за не такі вже великі гроші. Заявлений розхід у Пежо значно меньший, але за відгуками це не відповідає дійсності і по місту він наближається до 8 л. Сузукі заявляла, що по місту в неї теж буде до 8 л., що підтверджували менеджери в салонах та власники, відгуки яких я зміг знайти. Тобто я обирав, як мені здавалося, між двома однаковими по ціні та економічності авто, але Сузукі виглядав надійнішим варіантом.

Я ДУЖЕ помилився з економічністю Сузукі. Я залив повний бак (47 л.) коли заправився минулого разу і залив до повного при останній заправці. Довелося доливати 40.35 л. Між заправками я проїхав 344 км. Це виходить 11.72 л на 100 км. Майже ДВАНАДЦЯТЬ літрів на сотню. Це в 1.5 рази більше від заявленого Сузукі. Так, це все було по місту, на роботу/з роботи в основному (приблизно 11 км в кожен бік, їду 25-30 хв. по пробкам). Але це ж ДВАНАДЦЯТЬ літрів при обіцяних 7.9.

Крім того, Android Auto не підключається, тому що є якісь проблеми з USB-портом, обіцяли замінити по гарантії (чекати 2 місяці через проблеми на кордоні).

Скло, що вітрове що бокові, дуже тонке. Якщо опустиш бокове скло, то дуже чутно як воно брязкотить. Сузукі зекономило на металі, на склі, на матеріалах салону. Єдина надія, що воно хоч буде надійним.

Плюсы автомобиля: Динаміка

Минусы автомобиля: Розхід, якість усіх матеріалів

В тот же день автор дописал: P.S. При фактичному розході в майже 12 л бортовий комп'ютер показує 8.5

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

superblast  

Спробуйте поміняти кабель на той що підтримує ЮСБ 3.2, при чому треба перевірити швидкість на читання, бо часто пишуть неправду на коробці.
В мене теж були на сітро "проблеми", але виявилось то фіговий кабель, переміняв 5 шт поки знайшов.

+1ОТВЕТИТЬ  
Rnr  

Дякую за пораду! Але я поміняв вже 4 кабелі.

+1ОТВЕТИТЬ  
Щирий  

Новий автомобіль, може коли обкатаєте то споживання пального зменшиться, я мав такий досвід.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
Rnr  

Щырый, ДУЖЕ на це сподіваюсь

+1ОТВЕТИТЬ  
Voldemar Prizva  

Rnr, і зважайте що у вас середня швидкість 20 км/год. ще й прогріваєте трохи напевно?

+2ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
aleksr  

На малых расстояниях в городе любая машина будет потреблять на 2-3 литра больше, чем указано в ТТХ. Да и полная обкатка это 20-25 т.км. (так считают спецы). Расход, думаю, упадет до нормы, тем боле что машина действительно очень легко идет даже на малых оборотах.

+2ОТВЕТИТЬ  
Lee_13  

S-CROSS, SX4 та vitara вже давно виробляють в Угорщині для Европи. З точки зору надійності, думаю проблем не буде. Двигуни, АКП, підвіска насправді надійні. Комфорт для сузукі не на першому місці. Поки новий, насолоджуйтесь... Але я би обрав пежо 2008 або сітроен с4

+2ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

P.S. При фактичному розході в майже 12 л бортовий комп'ютер показує 8.5.
Нічого дивного - комп'ютер не може враховувати пальне, коли авто не рухається. І якщо воно стоїть, а мотор працює, то розхід немає до чого прив'язувати, бо пробігу нема.

-3ОТВЕТИТЬ  
Олександр Коломійчук  

Danubecaptain, ви жартуєте я надіюсь? Компютер враховує холостий хід, збийте лічильник і залиште авто на 5хв, ви будете здивовані

+1ОТВЕТИТЬ  
Danubecaptain  

Олександр Коломійчук, я мав на увазі, що на початку відліку (якщо авто стоїть), коли пробігу взагалі немає, комп'ютеру нема до чого прив'язуватись. Розхід може показувати максимальный, який "забитий" в комп'ютер - наприклад, 20 літрів.

+1-1ОТВЕТИТЬ  
fomzie  

Якщо їхати 11 км 25 хвилин по пробкам то і у пежо 2008 буде десяточку витрата. З приводу ненадійності 1,2 двигуна - то він катається у нас вже під десяток років. Ососбисто неодноразово іздив в Києві в таксі на 301 пижі і с-елізе з 1,2 атмо на газу з пробігами 250-300к, спілкувався з таксистами, і з їх слів якихось критичних проблем з ними на цих пробігах немає. Тому дарма його бояться. Так, треба стежити за ремінем грм, міняти мастило в 7,5к і не заправлятись на брсм. Іноді в пежо вимахується електроніка - у мене були помилки які самі і зникали, кілька разів глючила мультимедійка. Особисто мені маленьке кермо - дуже топ, але є особливості посадки для високих водіів по ногам(хотілося б збільшити втопленість педалей і виліт керма, щоб стегна лягали на подушку сидіння). Шумка в пежо, звісно, не як в ауді, але дуже пристойно. А в цілому - доволі комфортне авто. Зовні - топ, в середині за своі гроші - теж топ. Кожну хвилину ізди отримую задоволння

+5ОТВЕТИТЬ  
Rnr  

fomzie, не знаю за атмосферний двигун, а по відгуках на іноземних сайтах турбований не дуже надійний. Один британець писав, що у нього такий двигун на Пежо308 накрився на 48 тис. Хоча більшість визнає, що до 100 тис. він має дотягувати, а далі гарантія закінчується і міняйте машину

+2ОТВЕТИТЬ  
Витара 1.6 АТ  

видно город городу рознь, тут же в отзывах почитайте другой отзыв пишет расход 8 л в Полтаве

ОТВЕТИТЬ  
Rnr  

Витара 1.6 АТ, так и в Киеве такой будет. Только, ездить надо по воскресеньям с 6 до 8 утра

+1ОТВЕТИТЬ  
tooltoolme  

Вітаю, чи змінились враження за цей час?

ОТВЕТИТЬ  
tooltoolme  

tooltoolme, якщо ні, то яку взяли б натомість якби відмотати назад?

ОТВЕТИТЬ  
Rnr  

tooltoolme, враження ті ж самі. Їде машина на всі витрачені гроші, а може трохи і краще. Потужності предостатньо, тому що машина легка. Скло могли б зробити товщим, як і метал. Проїхав 5 тис., витрата палива впала до 9.8-10 л по місту. Конкуренти: 1. пежо 2008 (за розмірами один в один), але проблемний двигун 1.2, незручний руль і погана оглядовість. Коштував приблизно ті ж гроші, чи навіть трохи дешевше. Не брав би. 2. мазда сх-30 і Карок за розмірами трохи більші (8-9 см), але кощтували на 5-6 тис. у.е. більше.
Можливо( але не факт), взяв би дизельний Грандленд від ЖОПЕЛЯ, але це теж +3 тис у.е.

+1ОТВЕТИТЬ  
tooltoolme  

Дякую, а на рахунок повного привода? Були ситуації коли думали що "ех пригодився би". ? Розумію, все індивідуально, але всі ці історії про сугроби з яких на передньому не виїдеш і всяке таке - має місце бути чи розводочка?

ОТВЕТИТЬ  
Rnr  

tooltoolme, за більш ніж 10 років володіння різними автомобілями у мене всього двічі були такі ситуації коли знадобився б, МОЖЛИВО, повний привід. Але, можливо, справа була в шинах. На с-кросі поставив на зиму Nexen Winguard Snow, жодних проблем. До того ж зимові шини виявилися набагато тихіші ніж стокові літні Continental, які йшли з салону. Не думаю, що повний привід потрібен у місті. Просто, не треба лізти туди, де і трактор не проїде.

+1ОТВЕТИТЬ  
tooltoolme  

Rnr, дякую! Виглядає що треба брати. Як казали на інфокар про скросс, дешевше не буде. Ви ставили собі зі стандартного списку шумку, антикор, плівку бронь, сітку в радіатор?

+1ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
Tarzan92  

Як вирішили проблему з андроїд авто? Такі самі проблеми один в один як у вас.

ОТВЕТИТЬ  
Rnr  

Tarzan92, купив новий Самсунг (попередній телефон Сяомі розбився) + в сервісному центрі встановлювали якісь оновлення. Тепер все працює. Зверніться до сервісного центру, можливо буде достатньо лише оновлення ПО

ОТВЕТИТЬ  
Tarzan92  

Дякую, проблему вирішив. Перше це дійсно була проблема в самій машині, поміняли дріт по гарантії який йде до usb, повезло що був на складі останній, бо чекати сказали три тижні. А друге це реально проблема з телефоном, скільки ми не тикали з менеджером в салоні, всі телефони і кабеля після ремонту працюють крім мого. Порадив менеджер поїхати телефон щоб подивилися. В результаті купив бездротовий конвектор для кар плея і порядок, все працює і без дротів

+1ОТВЕТИТЬ  
Melser  

Якої фірми бездротовий адаптер купили?

ОТВЕТИТЬ  
Tarzan92  

Melser, добрий вечір. Звертався до спеціаліста на рахунок адаптера для бездротового карплей/андроїд авто. Перепробували багато адаптерів. Підійшов тільки один: CarlinKit

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Suzuki S-CROSS: Suzuki S-Cross 2023: сила - у простоті
Suzuki S-Cross 2023: сила - у простоті

Новий Suzuki S-Cross прийшов на зміну популярній моделі SX4.

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Suzuki

Suzuki SX4 2012 Suzuki SX4 10.500$ 2012 87.000 км
Suzuki Grand Vitara 2007 Suzuki Grand Vitara 8.400$ 2007 241.000 км
Suzuki SX4 2009 Suzuki SX4 5.200$ 2009 153.000 км
Suzuki Swift 2005 Suzuki Swift 5.900$ 2005 181.000 км
смотреть все
объявления