Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki S-CROSS 2024 года


Автомобиль: Suzuki S-CROSS 2024 г.в., внедорожник, автоматическая коробка передач, Передний привод , пробег - 3600 км, двигатель - 1.4 turbo бензин, комплектация - GLX
Автор: Ярослав (Украина, Киев)   08.08.2024
Расход в городе: 8.1 л/100км, по трассе: 0.0 л/100км, средний: 6.1 л/100км
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 5
Внешний видОценка: 5
Общая оценка5.0

Почитав коментарі до попередніх відгуків і вирішив написати власний, так як одному з ймовірних власників закидали, що він реально не має такої машини. Я маю, виставив на аватарку фото, коли забирав сузукі с-кросс на Кільцевій.

Це моя друга машина, до того я 6 років від'їздив на мерседесі а170 диз. 2001 року, який нам подарували, мав досвід їзди на форд фієста, шкода камік і кодіак.

На Кільцевій дорозі дуже багато автосалонів, які знаходяться поруч, дивився хюндай веню, туксон, форд куга, шкода карог і передостанній там в лінії салон сузукі. Хюндай відпав одразу, от сів і там все мені не сподобалося, починаючи зі звуку закриття дверей, пластику і т.д.. Шкоду карог так і не дали на тест драйв, бо віддали її кататися військовому, хоча я записувався попередньо, але відмовився і через ціну. Форд - занадто мені великий, суб'єктивно не моя машина. В сузукі я обирав між с-кросс і вітарою, але продавець з першого дня сказав, що я оберу с-кросс, так і сталося, бо в березні-квітні 24 р. вітара лише з атмосферним двигуном 1.6 була. Як я на них проїхався, то альтернативи с-кросс не було, там нема що рівняти по динаміці і по інших речах, як на мене, а різниця в ціні невелика. Плюс на оглядах хвалили двигун і кробка автомат айсін теж начебто заслужили на довіру.

Я замовив сіру машину, чекав її довго, в травні 24 р. привезли, комплектація в мене максимальна, крім повного приводу. Механіка не варіант, бо там погана комплектація + на автоматі може їздити дружина. І це мінус, бо до рагульної комплектації механіки толкових речей не можна добавити навіть за гроші, якби додати клімат контроль, то я би і на механіку погодився і виграв би десь 150 тис або і більше. А так механіка обділена функціоналом і це величезний мінус. С-кросс варто розглядати лише автомат, бо якщо механіка, то читайте перший відгук).

Я добре не дослідив розхід палива, все пишу за даними комп'ютера. По столиці було в районі 7.8-8.1 літра, потім я їхав на Львів, Рівне, Луцьк і середня витрата в мене впала до 6.1. Підозрюю, що він реально більший, ніж пише комп'ютер, але можу сказати лише це, не дійшли руки в мене це дослідити.

Чи задоволений я машиною загалом? Так, задоволений. Станом на зараз про свій вибір абсолютно не шкодую, це перше враження. Подивимося...

Пластик дійсно твердий, місцями він м'якший, місцями геть твердий. Поки він не скрипить і якихось претензій в мене немає. Однак кожен може прийти в салон, помацати його та зробити висновок. Мене такий пластик задовольняє повністю.

Двері в мене гарно закриваються, кермо шкіряне. Звукоізоляція - по місту і по трасі до 100 км немає в мене зауважень, 120-130 км і вище - в машині є шум, який відчутний. До плюсів віднесу і двохзонний клімат-контроль, юсб-порти спереду і ззаду, великий екран і до нього можна підключити андроїд авто по шнурку (але кабель має бути хорошим, мене зразу про це попередили, що не кожний підходить), навіть шкода кодіак 2021 р. працює з навігацією проблемно...Це дуже класно, бо той екран реально використовується, а не причіплений там для мебелі, а власник приклеює тримач для телефона, щоб їздити по карті. Так само в машині стоїть хороша камера переднього і заднього паркування, але я привик їздити по дзеркалах, а в с-кросс вони дуже великі гарно показують, тому я паркуюся по них, а не по камері, помалу звикну може.

По динаміці машини - також я ставлю тверду 5, в мене спокійна манера їзди, я не ганяю, але на мерседесі а170 мені важко було робити обгін на трасі, на с-кросс я це роблю без проблем, турбіна дає гарне прискорення, мені цього достатньо і я відчуваю безпеку при таких маневрах.

Ще всі пишуть, що сузукі мають погане лакофарбове. За такий короткий час нічого не можу сказати, але щоб не було проблем, то за 30 тис грн обклеїв машину захисною плівкою. Отак вирішив цю проблему можливу.

На 3.5 - 4 оцінив би сидіння, там по боках якась еко-шкіра, а всередині така плетена решітка. Таке собі, якщо чесно, могло бути і краще. В механіці там взагалі тканина і теж не дуже... Але сидіти зручно і водію, і пасажирам, є підігрів передніх сидінь. Місця ззаду не так сильно багато, але колінами теж ніхто не підпирає. Я невисокий і вся родина така, можливо високим людям слід врахувати цей момент і зрозуміти, чи зручно.

До плюсів віднесу і багажник, він достатній, дно опускається, він може бути трохи більшим. Також машина досить-таки згладжує ями на дорозі, певно, що є й кращі варіанти, але підвіска тут відповідає ціні, як по мені.

В мене ще там багато функцій є, як-от круїз-контроль, але руки не дійшли то все протестувати і скласти якесь враження.

Так само плюс - це ціна, я обійшов всі салони, це найдешевший варіант на той момент був, але по якості далеко не найгірший.

Стосовно критичного відгуку - людина купила машину в найдешевшій комплектації, порівняно зі мною, зекономила десь під 200 тис грн. Зрозуміло, що від цього постраждала і якість. Я не пошкодував грошей і в мене враження значно краще. А оцінка зовнішнього вигляду 4 - то для чого купувати машину, яка візуально не подобається??? Я за зовнішній вигляд ставлю тверду 5, я і обирав машину не надто велику і не маленьку, с-кросс - саме такий варіант.

Плюсы автомобиля: вистачає динаміки на обгонах, хороший камера для паркування, працює андроїд авто!, ціна, клімат-контроль.

Минусы автомобиля: бризговики не продають взагалі!!! погана комплектація в механіці, порівняно дешевий та твердий пластик.

Совет покупателю: я би радив обрати місце, де багато автосалонів поруч, як в Києві на Кільцевій, і просто пройтися і всі попередньо обрані моделі передивитися, тоді поїздити на них і обрати свою машину.

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Rnr  

"Стосовно критичного відгуку - людина купила машину в найдешевшій комплектації, порівняно зі мною, зекономила десь під 200 тис грн. Зрозуміло, що від цього постраждала і якість." - Комплектацій всього дві в Україні: GL і GLX (в Європі є ще проміжна GL+), так що у нас тільки є дешева і дорога комплектації. А +200 тис. грн. - це вже буде +/- ціна для Volkswagen T-Roc, Mazda CX-30, Skoda Karoq, дизельни Opel Grandland, гібридний Nissan Qashqai. В цій компанії S-cross може козирнути тільки повним приводом (якого у Вас немає). За таку вартість, S-cross на моноприводі не виглядає вже таким вдалим вибором. Перевага S-cross саме в ціні на базову комплектацію, в якій є круіз-контроль (крута штука), але немає клімату (не велика втрата, як на мене).
Ви пишете, що в базовій комплектації постраждала якість. Це як??? Якість двигуна, коробки, пластику, металу однакова, різниця тільки в додатковому обладнані (передня камера, датчики в шинах, датчики сліпих зон, клімат, більший екран і т.д. - не критично потрібні девайси і функції, спокійно обходжусь без них).
Стосовно зовнішнього вигляду, то у кожного свої вподобання, але у S-cross четвірка цілком заслужена. Коли є значно симпатичніші в цьому класі Peugeot 2008, Mazda CX-30, Volkswagen T-Roc, Nissan Qashqai, Hyundai Kona говорити за пятірку для S-cross не варто.
В цілому, перевага S-cross - це співвідношення ціна-якість, якщо говорити про базову комлектацію. За ціною повної комплектації - велике питання. Дуже багато конкурентів (дивись вище). Повну комплектацію можна розглядати тільки з повним приводом (якщо він комусь потрібен?), тоді у S-cross з'являється якийсь + на тлі іншиш конкурентів. Але потреба повного приводу на компактному міському паркетнику, для мене це велике "?"!

+3ОТВЕТИТЬ  
aleksr  

Rnr, Якщо розглядати інші бренди з повним приводом, то різниця з s-cross щонайменше в 3-4 т.долл. І при цьому (як не дивно) у районі 31-32 т.долл. йде Субару з пр и стойною "упаковкою". А інші додають до реальної ціни 3-4 т.долл. за бренд.

+2ОТВЕТИТЬ  
Rnr  

aleksr, так у відгуку мова йде про монопривід за 27-28 кілобаксів

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 2
Rnr  

І, до речі, всі три відгуки про машини з автоматом. Чому Ви посилаєтесь на якийсь відгук про машину з механікою?

+2ОТВЕТИТЬ  
Rnr  

Не вірьте розходу по бортовому комп'ютеру, там треба додавати 2 літри, як мінімум. У мене комп показую розхід 8.5 літрів, а коли заправишся і порахуєш кількість палива на відстань яку проїхав, то виходить 9.7 літрів (по місту)

+2ОТВЕТИТЬ  
aleksr  

Rnr, Вперше чую, що різниця між витратою по компу та реальним є 2л. До літру-так, реально

+1ОТВЕТИТЬ  
Rnr  

aleksr, надіслати фото екрану і чеки за заправку?

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
Rnr  

Не пишіть про звукоізоляцію, її там немає (так само як і у конкурентів за ту саму ціну). Просто, постукайте по дверях, крилах, арках і все стане зрозуміло - це пустий барабан.

+4-1ОТВЕТИТЬ  
Юрій sx4  

Підтримую!, атора повністю, можу підтвердити різниця між компом і реальним рохходом палива по місту +1- 1.3 літри по місту, спокіна їзда машинці 3 роки, пробіг 43т. Км!

ОТВЕТИТЬ  
brunno  

Стосовно якості пластику в машині змеханікою та з автоматом в поаній комплектації різниці ніякої. Сидіння інші, а пластик однаковий. Состовно динаміки, то машина на механіці виграє. Також позаду немає роз'єму USB ні в якій комплектації, він є у підлокітнику. По оздобленню салону, маю на увазі пластик, найдешева машина на механіці не відрізняється від дорогої на автоматі. Також купив собі S-Cross, але на механіці, згоден, немає деяких речей. Стосвно екрану медіасистеми, то я не дивлюсь на нього коли їду, з моменту купівлі машини, змінював на ньому відображення інформації пару раз і завжди повертався до того, яке було.

+1ОТВЕТИТЬ  
Valdis13  

Також є власником s-cross GLX. Проїхав біля 5тис. км. Неприємно здивували отвори на стаканах амортизаторів, через які забризганий болотом капот і підкапотний простір. Напишіть, як вирішували цю проблему. Все інше відповідає ціні. В основному автомобілем задоволений. Встиг вже відчути переваги повного приводу при їзді по засніженому серпантину.

ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Suzuki S-CROSS: Suzuki S-Cross. Все на своїх місцях
Suzuki S-Cross. Все на своїх місцях

Suzuki оновила давно відому модель SX4, перейменував її в S-Cross. Що це насправді - поверхнева косметика чи серйозна модернізація автомобіля?

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Suzuki

Suzuki Grand Vitara 2007 Suzuki Grand Vitara 7.500$ 2007 198.000 км
Suzuki Grand Vitara 2006 Suzuki Grand Vitara 8.000$ 2006 180.000 км
Suzuki Vitara 2015 Suzuki Vitara 13.900$ 2015 67.000 км
Suzuki Grand Vitara 2007 Suzuki Grand Vitara 8.400$ 2007 241.000 км
смотреть все
объявления