Suzuki S-CROSS 2022 Suzuki S-CROSS 2022

Suzuki S-CROSS 2022

от $23.600
Где купить?
Модельный ряд Suzuki

Отзыв о Suzuki S-CROSS 2024 года

ДмитроУкраина Кропивницкий27.06.2025

Информация от владельца

Год, пробег:
2024 г.в.
КПП, привод:
автоматическая коробка передач, Полный привод
Двигатель:
1.4 turbo бензин
Комплектация:
Кузов:
внедорожник
Расход в городе: 7.9 л/100км, по трассе: 0.0 л/100км, средний: 0.0 л/100км

Оценка авто

Общая оценка:
4.0
Надежность:
Оценка: 4
Комфорт:
Оценка: 4
Ходовая:
Оценка: 4
Внешний вид:
Оценка: 4

Suzuki S-CROSS гібрид. Хочу її порівняти з тим, що є також в сім'ї - Toyota Corolla Cross.

Різниця в цих машинах близько 400 тис.грн., але вони більш наближені один до одного з тих на чому доводилось тривало їздити. Щоб зрозуміти куди дівається 400 тис.грн. різниці, достатньо відкрити багажник - розміри говорять самі за себе і це стає зрозуміло. Багажний Suzuki значно менший, але що мені дійсно сподобалась це задня полка. В Toyota йде шторка, тому відкинувши спинку заднього крісла в Suzuki з'являється такий собі аля-домік для собаки. У цьому випадку ми завжди залишаємо частину багажнику не зайнятою - саме для собаки. В Toyota цього відчуття чомусь не має.

Самі гібриди порівнювати взагалі не доречно: п'яте покоління Toyota, з витратами від 3.3 до 5 л та вільним ходом до 3 км на електротязі, не порівнюється з м'яким гібридом Suzuki та витратами по городу з кондиціонером 7.9 л. Але не виключаю, що витрати на Suzuki будуть зменшуватись, бо машина зовсім нова, і за 1 тис.км по городу витрати вже впали на 1л.

Чим дійсно бере Suzuki S-CROSS, і тут Toyota Corolla Cross відпочиває, так це 2 мости!!! І ось тут криється та «ізіминка» цього автомобіля. Я поки не зустрічав (в розумних обмеженнях) місця де цей малий бульдозер не проїде. Два мости від Suzuki S-CROSS гібрид - просто «прелесть». А у випадку переходу з автомату на механіку - просто не має слів.

Стосовно «внутрощів» у салоні - все майже однакове, навіть за дизайном. В Suzuki все трішки менше. Відмінності: ручний тормоз (в Toyota електричний), складання дзеркал за натиском кнопки (в Toyota авттоматично, але можна відключити). І чесно кажучи мабуть все… не - ще підключення до кард-плей без дротове та підзарядка без дротова в Toyota, в Suzuki це все через шнурок. І ось це всі відмінності!

Але унікальність Suzuki в тому, що вона пищить по кожному поводу і робить все настільки ненав'язливо, що розумієш - ці сигнали покликані звернути твою увагу: при маневрі в полосі, наближенні до перешкоди, руху задом, знаходженні іншого авто в сліпій зоні - мені це настільки подобається, що я вважаю це за її перевагу. В Toyota значно менше звукових сигналів, але якось вони не таки і іноді це напрягає.

Адаптивний круїз контроль - взагалі однакові… немає про шо казати. Але нюанс один в електроніці цікавий таки є: в Suzuki, мені здається, більший кут сканування перешкоди з переду чим в Toyota, а можливо це пов’язано з місцем розташування сканера. Отже більша вірогідність, що Suzuki зупиниться - перевіряли на одному і тому ж місці повороту. Toyota це не завжди робить. Але це дуже суб’єктивний погляд.

Ще одне - тримання в полосі. Я кажу відверто в Toyota шукав можливість виключити цю функцію, бо ці повернення в полосу (при наших та дорогах) та биття по рулю реально напрягали. В Suzuki зовсім по іншому - вона ніжно запіщала, показала на табло що я наїхав на червону полосу, трішки вдарила по рулю і не стала мене більше задовбувати. Тому тут Suzuki в моїй оцінці тільки виграє.

Завдяки гібриду на Suzuki, при спуску з гори вона починає «приторможувати» значно краще ніж Toyota. В Toyota щоб цього досягти треба переключатись на «поніжену», але і там не такий ефект. Тому гадаю, що знос тормозних колодок на Suzuki буде меншим.
Suzuki програє значно в шумовці. Між нами - думаю її взагалі особливо не має.

«Приємістіть» авто порівнювати не доречно - 200 кінських сил на Toyota, зовсім не те, що 140 на Suzuki. Але режим спорт Suzuki, чесно кажучи, дещо вирівнює це.

І ще одне - Suzuki S-CROSS на мою думку найбільш жорсткий з усіх на чому я їздив. Але ця жорсткість виправдовується - це автомобіль їде 200 км/час реально. І при такій швидкості вона є доречна.

Для свого бюджету Suzuki дуже цікаве авто та повністю відповідає своїй ціні, доволі якісна.
Ну а так все.

Отзыв был полезен?
Да Нет

Обсуждение отзыва

Коментариев пока никто не оставил. Станьте первым!
Вход | Регистрация

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Suzuki

Suzuki Swift 2013
Suzuki Swift 7.000$ 2013
Suzuki SX4 2014
Suzuki SX4 11.900$ 2014
смотреть все
объявления